-
Reklamacje
Każdy klient ma prawo do reklamowania produktów kupionych w sklepie internetowym eromir.pl
Aby dokonać reklamacji produktu należy:
Krok 1
Poinformuj obsługę sklepu o zamiarze reklamowania zakupionego towaru
Skontaktuj się z naszym pracownikiem i przekaż w pierwszej kolejności informacje gdzie i w jaki sposób wystąpił problem.
Warunkiem koniecznym przyjecia reklamacji jest poinformowanie (telefonicznie lub mailowo) o tym fakcie obsługi sklepu internetowego i opisanie przyczyn zgloszenia reklamacji (usterki).
Nasi pracownicy pomogą rozwiązać problem oraz poinstruują Cię w jaki sposób najlepiej dokonać zgłoszenia reklamacji.
Krok 2
Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny
W celu przyspieszenia procedury reklamacji pobierz i wypełnij formularz dostępny po kliknięciu poniższego przycisku:
Wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji towaru dołącz do przesyłki lub wyślij na nasz adres email: sklep@eromir.pl
Krok 3
Umieść numer zamówienia w widocznym miejscu na przesyłce
Nasi pracownicy szybko rozpoznają Twoją przesyłkę i szybciej wdrożą odpowiednie procedury jeśli na paczce będzie umieszczona wyraźna informacja z numerem Twojego zamówienia i dopiskiem "REKLAMACJA".
Numer zamówienia znajdziesz na fakturze VAT
Krok 4
Wyślij przesyłkę na nasz adres
Po poinformowaniu obsługi sklepu internetowego o chęci zareklamowania produktu, zakupiony towar należy wysłać na adres firmy:PH ROMIR
Pl. Szarych Szeregów 3B
59-800 Lubań