• Reklamacje

Każdy klient ma prawo do reklamowania produktów kupionych w sklepie internetowym eromir.pl
Aby dokonać reklamacji produktu należy:

Krok 1

Poinformuj obsługę sklepu o zamiarze reklamowania zakupionego towaru

Skontaktuj się z naszym pracownikiem i przekaż w pierwszej kolejności informacje gdzie i w jaki sposób wystąpił problem.
Warunkiem koniecznym przyjecia reklamacji jest poinformowanie (telefonicznie lub mailowo) o tym fakcie obsługi sklepu internetowego i opisanie przyczyn zgloszenia reklamacji (usterki).

Nasi pracownicy pomogą rozwiązać problem oraz poinstruują Cię w jaki sposób najlepiej dokonać zgłoszenia reklamacji.

Krok 2

Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny

W celu przyspieszenia procedury reklamacji pobierz i wypełnij formularz dostępny po kliknięciu poniższego przycisku:

2.png

Wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji towaru dołącz do przesyłki lub wyślij na nasz adres email: sklep@eromir.pl

Krok 3

Umieść numer zamówienia w widocznym miejscu na przesyłce

Nasi pracownicy szybko rozpoznają Twoją przesyłkę i szybciej wdrożą odpowiednie procedury jeśli na paczce będzie umieszczona wyraźna informacja z numerem Twojego zamówienia i dopiskiem "REKLAMACJA".

Numer zamówienia znajdziesz na fakturze VAT

 

Krok 4

Wyślij przesyłkę na nasz adres

Po poinformowaniu obsługi sklepu internetowego o chęci zareklamowania produktu, zakupiony towar należy wysłać na adres firmy:

PH ROMIR
Pl. Szarych Szeregów 3B
59-800 Lubań